Mätningar Carl Fridh 5M Fem M Moderator Mediaträning PR-byrå PR konsult Attitydundersökningar Konferencier Debattledare Event Interninformation Föredrag Pressreleaser Pressbearbetning Varumärken Marknadsstrategi Marknadsföring Kommunikatör
Startsida
Moderator
Media
Mätningar
Marknadsnärvaro
Medarbetareutveckling
Kontaktinformation

En snabb och enkel väg att fånga upp trender och attityder är genom e-mailbaserade undersökningar. Jag kan erbjuda en sådan beprövad lösning som underlag för medial användning och som underlag vid politisk lobbying och egna beslut.

Det enda som krävs är tillgång till ett e-mailregister. Det kan handla om kunder, medarbetare eller grupper som är intressanta för företaget och organisationen. Jag står för formulering av frågor, genomförande av själva undersökningen, analys och rapport. Nästa steg är att formulera resultatet som nyhetsbrev, artiklar eller pressreleaser. En kortare intervjuträning utifrån undersökningsresultatet ökar genomslagskraften. Jag samarbetar med undersökningsföretaget Ibisco, som har tillgång till den rätta tekniken.



Kunder
För ALMI Företagspartners räkning genomför jag ALMI Barometern två gånger om året. Respondenter är koncernens drygt 300 företagskonsulter som finns i landets 21 län. Jag har också genomfört ett antal specialbarometrar kring innovationer, nyföretagande, länsaktörer inom företagande, framtida trender och bland företagsanställda.

Mätningar